Известие

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дневни светлини

    Купих си ги днеска и сега дилемата е + към релето за дизеловата помпа да го вържа или има по удачни варианти ?
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

  • #2
    Аз бих го свързал към габаритите.
    Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

    Comment


    • #3
      А как ще се разберат със чека на крушките ?
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

      Comment


      • #4
        Ще може ли да качиш снимка на тях и на кабелчетата колега?
        Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
          Ще може ли да качиш снимка на тях и на кабелчетата колега?
          Колега най обикновени правоъгълни със 9 лед диода какви снимки да им правя.Кабелите са тънки най обикновени.Точно пасват на долния ред на решетките който са на нивото на фаровете,не долната решетка където са халогените.
          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

          Comment


          • #6
            Махаш габаритите слагаш едно съпротивление да не ти дава грешка и ги свързваш към тях поне така мисля аз.Нека някой от колегите да се включи.Може и от релето на фаровете , но аз не съм много на ТИ с тез релета
            Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
              Купих си ги днеска и сега дилемата е + към релето за дизеловата помпа да го вържа или има по удачни варианти ?
              Идеята е да се запалват автоматично при стартиране на двигателя.Има схемички които следят заряда на алтернатора и включват,някои ги връзват към кабела за лампата на алтернатора.За всеки случай си ги пусни през реле ако си решил да ги вържеш към помпата.
              Last edited by west421; d.m.y г., 20:40.
              Алфа ромео 159 jtdm 2.4/16v AT
              Алфа ромео 159 jtdm 1.9/ 8v
              Ford Mondeo 2.0/16v Ex.

              Comment


              • #8
                Здравей, моята е бензинова, но аз точно съм ги вързал към релето на бензиновата помпа. Моите светлини са 2х6Вт.

                Вече карам 3 месеца с тях! Ето как се получи.
                Last edited by Friday; d.m.y г., 21:48.
                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                  Здравей, моята е бензинова, но аз точно съм ги вързал към релето на бензиновата помпа. Моите светлини са 2х6Вт.

                  Вече карам 3 месеца с тях! Ето как се получи.
                  И аз така смятам да ги вържа.Без допълнително реле.
                  Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                  Comment


                  • #10
                    Тез Италианци не спират да ме изумяват,качвам 2 снимки на които съм посочил къде вързах + на светлините,което по схемата на капака трябва да е релето за помпата,обаче познайте пак нищо,паля и няма никой,почнах да вадя големите релета 1 по 1 и на средното ми светна чека на таблото но не съм закачил компа да видя какво показва и най интересното е че и при извадени релета колата пак пали - направо се виждам в чудо как става тая магия.Кое от всички релета е за помпата и как така с изкарано реле колата пали ?
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                    Comment


                    • #11
                      Като се съпоставят двете обстоятелства - това, че липсват +12V, където би трябвало да ги има и това, че моторът работи с извадено реле, това ме навежда на мисълта, че нещо е преправяно по захранването на помпата.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Като се съпоставят двете обстоятелства - това, че липсват +12V, където би трябвало да ги има и това, че моторът работи с извадено реле, това ме навежда на мисълта, че нещо е преправяно по захранването на помпата.
                        И какъв е другият вариант,не искам да слагам допълнитени неща по колата ключове или релета,целта ми е да ги вържа да се включват или при контакт или като е запалена.Или да преместя кабела на някое от другите крачета тоест на захранването на релето а не на контактите ?
                        Last edited by RomeoJTD; d.m.y г., 18:10.
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                        Comment


                        • #13
                          Премери дали има +12V при контакт на някой от контактите на другите релета (не на бобината му).
                          Силно ще се учудя, ако няма такова.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Премери дали има +12V при контакт на някой от контактите на другите релета (не на бобината му).
                            Силно ще се учудя, ако няма такова.
                            Утре хващам пробната лампа и компа и почва голямото гадаене.Ама преди това ще си гледам на боб или леща кое реле за какво е
                            Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                            Comment


                            • #15
                              Моите съм ги свързал към кабела на габаритите.Габаритите са ми постоянно включени,така че при палене се включват автоматично.
                              Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                              Ducati ST2

                              Comment

                              Working...
                              X